Türkiye ve Suudi Arabistan arasında enerji iş birliği: Yenilenebilir enerji anlaşması yürürlüğe girdi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından onaylanarak Resmi Gazete'de yayımlanan karar doğrultusunda, Türkiye Cumhuriyeti ile Suudi Arabistan Krallığı arasında Şubat 2026'da Riyad'da imzalanan yenilenebilir enerji santrali projelerine ilişkin hükümetlerarası anlaşma bugün itibarıyla resmen yürürlüğe girdi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından onaylanan milletlerarası anlaşma, Resmi Gazete'de yayımlandı.
Resmi Gazete'de Şubat 2026'de Riyad'da imzalanan "Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ile Suudi Arabistan Krallığı Hükümeti Arasında Yenilenebilir Enerji Santrali Projelerine İlişkin Hükümetlerarası Anlaşma"nın onaylanmasına ilişkin karar yer aldı.
Hükümleri Cumhurbaşkanı tarafından yürütülen kanun, bugün yayımlanarak yürürlüğe girdi.






Yorumlar
Yorum yazmak için giriş yapın.
Yorumlar yükleniyor…